Tehokas kolmen liikkeen CORE- treeni

 

kuvat : Juuli Rönkä

 

 

Tällä treenillä saat  takuu varmasti keskivartaaloon voimaa, kestävyyttä ja kauniin ”bikinivatsan” löytäminen helpottuu.

Treeni tehdään pyramidi – tyyliin, eli toistot  2–6–10-14-18-14-10-6-2

Toista tämä kolme kertaa ja pidä sarjan välissä muutaman minuutin tauko.


 

 

KEINU:

Asetu  selinmakuulle ja ojenna kädet lähelle korvia. Heijaa itseäsi kuin keinua ja pidä kroppa tiukasti ojennettuna. Liikkeen idea on pitää kedet ja jalat ilmassa.

 

YHDEN JALAN LINKKARI:

Asetu selin makuulle. Rutista vatsat nostamalla vastakkainen jalka ja käsi ilmaan. Tee liike puoli kerralla.

 

RUSSIAN TWIST:

Aseta paino häntäluun päälle, nosta jalat irti lattiasta. Lähde kiertämään keskivartaloa käsien johdolla puolelta toiselle.

Painaa vatsaa tiukasti selkärankaan.

 


 

XOXO

Instagram – martinaaitolehtiofficial

Snapchat – martinamarieann

Facebook – Martina Aitolehti Official

Bloglovin – Martina Marie-Anne Aitolehti

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *


*