Burbee variaatioita

Burbee on todella tehokas yleisliike, jota tekemällä varmasti nousee syke ja kunto.

Tein sulle pari mun suosimaa variaatiota liikkeestä, millä saat takuu varmasti kehitettyä kunnon lisäksi kordinaatiota sekä ponnistusvoimaa.

BURBEE + VOIMAPALLO

Heitä voimapallo ilmaan pylly alhaalla.  Ota pallo vastaan jaloilla joustaen ja keskivartalo tiukkana. Tee burbeen kädet palloa vasten.

Jos haluat haastaa itseäsi tee pallon ollessa ilmassa auki- yhteen hyppy .

 

 

 

LAUKKA – HIIHTOHYPPY YHDISTELMÄ BURBEE 

Aloita liikesarja laukkahypyllä sivulle ( pylly mahdollisimman alhaalla ), siitä hiihtohyppy molemmille jaloille , jonka jälkeen burbee isolla ponnistuksella.

Tämä liike on loistavaa kordinaatio harjoittelua ja syke todella nousee.

   

 

BURBEE + BOXIHYPPY

Hyppää boxin päälle riittävältä etäisyydeltä ja alas tullessa tee burbee. Loistava teholiike.

Vältä ylimääräisiä askelluksia ja älä kiirehdi liikettä tehdessä.

Muista hyvä jousto jaloista.

 

 

BURBEE KAHDEN BOXIN VÄLIIN

Sama ajatus kuin edellisessä, mutta boxihyppy tehdään sivuttais suunnassa  molemmille puolille.

Tässä liikkeessä myös todella tärkeää välttää ylimääräistä askellusta.

Tässä liikkeessä vauhti ja räjähtävyys on tärkeä.

 

 

Energistä viikkoa kaikille ja iloa treeneihin!

Minä lähden illalla Nanna Karalahden kanssa Espanjaan työmatkalle pariksi päiväksi ja sieltä luvassa huikeen hienoa materiaalia. Muistakaa seurata meitä somessa :)

XOXO

Instagram – martinaaitolehtiofficial

Snapchat – martinamarieann

Facebook – Martina Aitolehti Official

Bloglovin – Martina Marie-Anne Aitolehti