Eroon jenkkakahvoista – näillä kolmella liikkeellä onnistut

Tätä olet odottanut! Paljastamme liikkeet, jotka purevat oikeasti jenkkakahvoihin.

Tyypillinen virhe: nitkutat sivutaivutuksia jättikokoisella puntilla. Ei toimi. Pelkkä vatsa- ja kylkilihasten hinkkaus ei tuota tuloksia, sillä jenkkakahvojen sulatus vaatii monipuolista treeniä. Ota käyttöön Fitin teholikkeet, niin johan alkaa pelittää.

 

hyppymaastaveto

1. Hyppymaastaveto

  • Ota kahvakuula tai käsipaino käteesi ja asetu hartioita leveämpään haara-asentoon.
  • Tee maastavetomainen, räjähtävä liike ja hyppää lopuksi ilmaan.
  • Tule pehmeästi alas ja toista liike.
  • Tee 3 x 15.

Nosta syke ylös! Vaikka polte tuntuu reisissä ja pakaroissa, juuri tällaiset liikkeet auttavat sulattamaan jenkkakahvojasi! Kulutat roimasti kaloreita ja kroppasi puskee verenkiertoon rasvaa polttavia hormoneja.

 

 

kiertopainolla

2. Kierrot

  • Ota 8–12 kilon käsipaino tai kahvakuula käteesi ja asetu hartioita leveämpään asentoon.
  • Vie paino vartalon oikealle puolelle ja anna lantion kiertyä hieman mukana.
  • Heilauta paino puoliympyrän muotoisella liikeradalla vasemmalle puolelle ja toista liike.
  • Aktivoi keskivartaloasi voimakkaasti koko liikkeen ajan.
  • Tee 3 x 30.

 

 

kierto

3. Ojennus ja kierto

  • Säädä selänojennuspenkin tuki niin, että lonkkasi yläosa on hieman tuen yläpuolella. Ota pieni käsipaino.
  • Vie vartalosi alas ja kierrä sitä vasemmalle. Ojenna vartalosi ja tee samalla kiertoliike ja vie oikeaa hartiaa taaksepäin.
  • Palaa hallitusti alkuasentoon ja toista liike.
  • Tee 3 x 10 molemmille puolille.

 

 

Teksti
Kuvat FABIAN BJÖRK

Toimitus suosittelee

>

Pin It on Pinterest