Vauhdikas ja monipuolinen treeni koko kropalle!

Kaupallinen yhteistyö: Tunturi Fitness

Reissun päällä ollaanpi taas (tällä kertaa Prahassa) ja kuten tapoihin kuuluu, niin Tunturin treenikuminauhat kulkevat aina mukana. Sitä kun ei koskaan voi olla täysin varma, minkälaiset treenimahdollisuudet missäkin paikassa on ja toisinaan hotellien sivuilla nähtävät kuvat esimerkiksi heidän “Fitness Centereistä” ei tosiaan vastaa todellisuutta.

Tykkään treenata monipuolisesti ja tarjota kropalle mahdollisimman paljon erilaisia ärsykkeitä. Todella harvoin tätä nykyään enää teenkään kahta täysin identtistä treeniä, vaan vaihtelen liikkeitä ja toteutustapoja oikeastaan hetken mielijohteesta. Tässä minun tämän aamuinen treenini, jossa ei kauaa nokka tuhissut, mutta hiki lensi!

Alkulämmittely juoksumatolla 10min

Sprintti juoksumatolla 1min 75% omasta maksimista

Vatsat soutulaitteessa (tässä voi käyttää myös TRXää tai jumppapalloa jalkojen alla) x15

Vastakkaisen käden ja jalan ojennus kuminauhalla x10/puoli (yksi puoli kerrallaan)

Sivukyykky käden ojennuksella x10/puoli (yksi puoli kerrallaan)

Punnerrus käsipainojen päältä + kulmasoutu vuorokäsin x12 (punnerrus, soutu, soutu, punnerrus)

Sprintti juoksumatolla 45sek 80% omasta maksimista

Vatsat soutulaitteessa (tässä voi käyttää myös TRXää tai jumppapalloa jalkojen alla) x15

Vastakkaisen käden ja jalan ojennus kuminauhalla x10/puoli

Sivukyykky käden ojennuksella x10/puoli

Punnerrus käsipainojen päältä + kulmasoutu vuorokäsin x12

Sprintti juoksumatolla 30sek 100% omasta maksimista

Vatsat soutulaitteessa (tässä voi käyttää myös TRXää tai jumppapalloa jalkojen alla) x15

Vastakkaisen käden ja jalan ojennus kuminauhalla x10/puoli

Sivukyykky käden ojennuksella x10/puoli

Punnerrus käsipainojen päältä + kulmasoutu vuorokäsin x12

Näiden  jälkeen vielä kaksi kierrosta täydellä vauhdilla ja 30sekunnin sprintillä. Yhteensä siis 5 kierrosta, joista 3 on sprintattu omalla maksimilla. Itsen en pitänyt sarjojen välillä juurikaan taukoa, vain sen verran että hörppäsin hitusen vettä ja jatkoin. Tarvittaessa sarjojen väleissä voi pitää 30-60sek palautuksen.

Tormakkaa tiistaita ja heinäkuun viimeistä päivää kaikille! :)

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *


*