Jussin tehojumppa, jolla saa kyrsän sulamaan!

Kaupallinen yhteistyö: Tunturi Fitness

Täällä ollaan täydessä juhannuksen vietossa Tahkolla. Kuten aiemmin lupailin, niin Tahkon tuliset portaat on nyt käyty testaamassa ja olivat kyllä täysin nimensä veroiset! Portaat kulkevat eturinteiden vieressä, aivan Tirolin kupeessa ja nousua näistä tulee yhteensä n. 800m. Kuulimme villiä huhua, että portaita olisi 1054 tsibaletta ja siltä se kyllä tuntuikin! :D

Tykkään yleensä tehdä aerobisen (okei, tää porrastreeni oli aika anaerobinen :D) treenin lomassa kiertoharjoittelua myös muulle kropalle. Olin napannut Tunturin treenikuminauhan mukaan ja aina huipulle päästessä vedin väliin pienen kuntopiirin. Kuntopiiri toimii sellaisenaankin, tai sitten siihen voi yhdistää vaikkapa sprintteja mökkitiellä, mäkivetoja tai juurikin porrastreeniä.

Tee näin:

Ota sprintti, tee vedot rappusissa tai mäkipyrähdys oman kunnon mukaisella vauhdilla, jonka jälkeen nappaa kuminauha suoraan käteen ja tee seuraavat liikkeet putkeen.

  • Kyykky + kuminauhan venytys ala-asennossa niskan takaa
  • Kulmasoutu
  • X-hyppy
  • Pakarapotku
  • Askelkyykky + kuminauhan venytys edessä
Kyykky + kuminauhan venytys ala-asennossa niskan takaa
Kyykky + kuminauhan venytys ala-asennossa niskan takaa
Kulmasoutu
Kulmasoutu
X-hyppy
Pakarapotku
Pakarapotku
Askelkyykky + kuminauhan venytys edessä
Askelkyykky + kuminauhan venytys edessä

Tee toistoja n. 15-20, kierroksia oman kunnon ja juhannusfiiliksen mukaan.

Aurinkoista juhannusta Savon sydämestä! <3

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *


*