Nopea ja tehokas koko kropan kotitreeni

Kaupallinen yhteistyö: Tunturi Fitness.

Kotona treenaaminen sopii monille meillle useastakin syystä. Tuntuu että nykyään ihmisillä ei kiireisen arjen keskellä aina ole aikaa lähteä salille tai kotoa löytyy esimerkiksi pieniä taaperoita, jotka rajoittavat salilla käyntiä. Ja tokihan kotona treenaaminen on kivaakin, ei siihen aina tarvitse syytä, että treenaa kotona! :D

Tunturin fitness valikoimasta löytyy paljon eri kokoisia ja painoisia käsipainoja. Käsipainot ovat myös ihanan herkullisen värisiä. Kyllä meinaan kelpaa näitä käsipainoja heilutella!

Tässä 6:n liikkeen tehokas kokovartalon kuntopiiri, johon aikaa menee alle 40 minuuttia!

Lankku + soutu vuorokäsin 45s.

Staattinen kylkilankku + käden vienti alas ja ylös 45s./puoli

Kick-back ojentajalle 45s./käsi

Askelkyykky vuorojaloin + vipunosto eteen 45s.

Sumo kyykky + pystyppunnerrus 45s.

Maastaveto yhdellä jalalla 45s./jalka

Toista liikkeet peräkkäin ja pidä sen jälkeen 1min tauko. Toista tämän jälkeen uudelleen. Tee kolmas ja neljäs kierros samoin, mutta pidennä sarja aikaa 1 minuuttiin. Jokaisen sarjan välissä palautus on 1min.

Ks. Liikkeet alta.

 

 

Lankku + soutu

 

Lankku + soutu

 

Kylkilankku + käden vienti ylös ja alas

 

Kylkilankku + käden vienti ylös ja alas

 

Kick-back

 

Kick-back

 

Askelkyykky + vipunosto eteen

 

Askelkyykky + vipunosto eteen

 

Sumokyykky + pystypunnerrus

 

Sumokyykky + pystypunnerrus

 

Yhden jalan maastaveto

 

Yhden jalan maastaveto