Janni Hussin kalonrintappotreeni polttaa rasvaa!

Fitnessmalli Janni Hussi räätälöi 15 minuutin rasvanpolttotreenin. Helpot liikkeet, kovat tehot!

Treenaa näin

Tee kaikki liikkeet putkeen.

➤ Pidä kierroksen jälkeen 30 sekunnin tauko. Toista kierros alusta.

➤ Tee 4–5 kierrosta.

1. Kyykkyhyppy

Käy hartioidenlevyiseen haaraan. Koukista polvia ja mene kyykkyyn.

➤ Ponnista ylös niin, että jalat suoristuvat. Purista yläasennossa pakaroita tiukasti yhteen.

➤ Palaa takaisin kyykkyyn. Jatka suoraan uuteen räjähtävään hyppyyn.

➤ Toista 30 sekunnin ajan.

Lue myös: Onhan syväkyykkysi kunnossa?

2. Punnerrus

Asetu punnerrusasentoon
ja vie kämmenet hiukan hartioita leveämpään asentoon. Jos haluat keventää liikettä, laske polvet maahan.

➤ Punnerra alas ja pidä koko ajan keskivartalo tiukkana. Punnerra itsesi takaisin ylös.

➤ Toista 30 sekunnin ajan.

Lue myös: Hyvä lämmittely takaa paremman treenitehon – katso 5 parasta liikettä

3. Vuorikiipeilijä

Asetu lankkuasentoon.
Tuo polvia vuorotellen kohti rintakehää.

➤ Pidä huoli, että keskivartalo pysyy tiukkana ja peppu ei laske alas. Tee liike mahdollisimman nopeasti mutta pidä tekniikka puhtaana.

➤ Toista
30 sekunnin ajan.

Lue myös: 4 minuutin tehokas tabata –  onnistuu missä vain!

4. Askelkyykkyhyppy

Seiso ryhdikkäänä. Ota askel eteen.

➤ Ponnista ylös ja vaihda ilmassa jalkojen paikkoja. Laskeudu askelkyykkyyn, ponnista heti ilmaan ja toista.

➤ Tee liikettä 30 sekunnin ajan.

Lue myös: Vie painot lenkille – 6 tehokasta liikettä

5. Uinti

Asetu vatsallesi ja tuo kädet korvien tasolle. Nosta etureitesi ja rintakehäsi irti maasta.

➤ Pidä jännitys ja tee käsilläsi rintauintiliikettä. Jätä kädet korvien tasolle.

➤ Jatka sulavasti 30 sekunnin ajan.

Lue myös:

Janni Hussin 5 parasta crossfit-liikettä!

Unelmoitko näkyvästä sixpackistä? Näitä kikkoja käyttää kokenut salitreenari

Alavatsa kiinteäksi? Kokeile tätä!

Teksti
Kuvat Mari Lahti

Toimitus suosittelee