Monday Workout

Hello Monday! Uusi viikko alkoi mini circuit trainingillä Elixialla- juuri kun postasin, ettei salikortti ole kuin vilkkunut lompakossa ;) 

Circuit- tyyppinen treeni nostaa hyvin sykkeet ylös ja treenin saa tehtyä läpi silloinkin, kun aikaa on vain rajoitetusti. Päivän treeni alkoi lämmittelyllä soutulaitteessa, jonka jälkeen kolme erilaista patteria- tehokas koko vartalo treeni. Tämän tyyppinen treeni kehittää samanaikaisesti niin lihasvoimaa kuin aerobista kestävyyttä. Painot kannattaa valita sen mukaan, että jaksaa tehdä juuri 15 toistoa, mutta kuitenkin hyvällä tekniikalla. 

                                                                    Patteri I x 3

                                                                       Ylätalja x 15
                                                           Kyykky kahvakuulalla x 15
                                            Hauiskääntö/pystypunnerrus kahvakuulalla x 15

                                                       Patteri II x 3

                                                                  Penkkipunnerrus x 15
                                                            Penkille askellus x 15/ jalka 
                                                                Ojentajapunnerrus x 15

                                                                    Patteri III x 3

                                                             TRX Power Pull x 15/ puoli
                                                       TRX standing hip drop x 15/ puoli
                                                                    TRX Crunch x 15 

Päivä jatkuu treenattavien kanssa ja illalla kuulaillaan Westendissä kello 18.30. Toivotaan, ettei sada. Pienellä sateella kuulaillaan katoksen alla. 

Hello Monday! New week started with a circuit training at the gym. A great way to have an effective workout in a short time.