• hanna

    Oi että tuo Verso on kyllä upea! Hiukan jopa harmittaa asua Jyväskylässä kun ei tule tämän kaupungin hotelleja kulutettua, vaikka tätänykyä tuntuu olevan suomen parhaimpia hotelleja meillä! :) Vuosipäiväksi voisi jopa yhden yön buukata ja näin tukea paikallista! Mua niin harmittaa etten pystynyt olemaan mukana, mutta ensi kerralla sitten!

    hanna
    http://www.hannamariav.com

    • Kerttu / Modernisti Kodikas

      Samoja ajatuksia, Hanna! Hyvin voisi viettää pienen hemmotteluloman omassa kaupungissa :) Toivottavasti pääset ensi kerralla mukaan!

  • Piia

    Täällä toinen joka harmittelee ettei päässyt mukaan! Toivottavasti ensi kerralla! :) Ja Verso näyttää kyllä upelta! Sisustus on käsittääkseni Marika Kurjen käsialaa, taitava ammattilainen, tuttu omilta raksa-ajoilta! ;)
    Ja onneksi keskustan vetovoiman eteen tehdään tällä hetkellä paljon töitä eri tahoilla. Esimerkiksi pihakadun kehittäminen ja asuntorakentamiseen kannustaminen ovat isoja juttuja, joista toivottavasti on osaltaan apua. Mutta kuten kirjoitit, täytyy meidän kuluttajien itsekin katsoa peiliin, mikäli valitetaan kauppojen valikoiman köyhtymisestä, mutta samaan aikaan tehdään ostoksen netissä, on siinä vähän ristiriitaa. Onneksi se farkkujen osto ei tosiaan siellä niin sujuvasti onnistu! :D Itsekin pitäisi samainen operaatio pian tehdä, vaati kyllä ensi vähän jotain henkisiä harjoituksia! :D :D

    • Kerttu / Modernisti Kodikas

      Ensi kerralla mukaan, Piia! Ja käyhän sinäkin testaamassa Vilan farkut, tosi mukavia ja istuvia malleja :)

      Onneksi keskustan vetovoiman eteen työskennellään!

  • Katja_tata

    Täyttä asiaa! Itse rupesin tänä kesänä Englannissa road-tripillämme kiinnittämään huomiota siihen, että mieluiten valitsin asiakaspalvelijan kuin masiinan. Ihan koska haluan osoittaa arvostavani enemmän kohtaamista aidon ihmisen kanssa kuin naputella kassalla konetta. Toki välillä ei ollut vaihtoehtoa ja olihan se hauska kokeilla itsepalvelupäätettä, mutta jos sai valita, halusin ihmisen. Tänäänkin kaupassa käydessäni katselin juustotiskin tarjontaa ja sen sijaan, että olisin valinnut yksin juustot kärryyn, kysyin suosituksia juustotiskin työntekijältä. Hänen avullaan valikoin neljä erilaista ja pari entuudestaan tuntematonta juustoa. Toivottavasti hänelle jäi tunne, että oikeasti arvostin hänen panostustaan, sillä hän heitti mukaan myös oman mielipiteensä eräästä juustosta tavalla, että vertasi sitä toiseen samantyyppiseen (ja minulle sattumalta tutumpaan) juustoon, jolloin pystyin tekemään oman päätökseni. Eikä ehdottanut pelkästään kalliita juustoja, vaan jopa leikkasi yhden palan puoliksi, kun ei ollut omaan tarpeeseeni tarpeeksi pientä. Meni ehkä vähän asian viereen, mutta arvostan kivijalkakauppoja ja aitoja kohtaamisia ihmisten kanssa :)

    • Kerttu / Modernisti Kodikas

      Kyllä, minäkin arvostan hyvää palvelua ja anna myös mielelläni hyvää palauteta. Tänään viimeksi, kun ostin uutta puhelinta ja toden totta, joka paikassa ei asiakaspalvelun kukkanen kukkinut :/

      Ihana, kun sinulla on ollut hyviä asiakaspalvelukokemuksia :)

  • Liina

    Versosta saa myös mahtavaa keittolounasta ihanien leipien kera. Suosittelen!

  • Susanne

    Ahkerana nettishoppailijana olen tässä parina viime viikkona Jyväskylän keskustan liikkeiden palvelua yrittänyt käyttää erinäisten vaatteiden, kenkien ja meikkien ostoon. Vaatekaupoissa olen hyvää palvelua saanut, mutta muut jättävät kyllä toivomisen varaa. Tänäänkin sain pari kertaa saalistaa myyjää auttamaan meikkiostoksissa ja lopuksi oli vielä jonotus kassalle. Kenkäostoksilla isossa kenkäliikkeessä olin etsimässä tietynlaisia kenkiä, joita ei kuulemma ollut, mutta itseppä ne sitten liikkeestä löysin. Jos olisi ollut kunnon suostuttelutaitoinen myyjä heti alkuun, ne olisivat varmasti lähteneet mukaan. Mutta jostain syystä minua alkoi jurppimaan koko touhu, kun ei kukaan järjestelyhommiltaan ehtinyt auttamaan, joten ne kyllä jäi hyllyyn. Ja kun pienten lasten kanssa liikkuu ja ääntä lähtee, olisi kiva kun ripeää palvelua saisi. En haluaisi tätä todeta ääneen, mutta onneksi on Zalando. Eikä raha jää siitä edes Suomeen, mutta homma toimii.

  • Kerttu / Modernisti Kodikas

    Tunnistan kuvaamasi tilanteet ja kyllähän tuo on superärsyttävää! Yhdenkään myyjän ei pitäisi ajatella, että hyllyn täyttäminen on tärkeämpää kuin asiakaspalvelu eli MYYMINEN. Sillä ne liikkeet pysyvät elossa ja elinvoimaisina :) VILA on tämän hoksannut ja on ihana mennä liikkeeseen, jossa sinut huomataan jo ovella. Mukavaa on myös se, että jos haluaa rauhassa kierrellä ja katsella, sekin on mahdollista :)

    Ja juuri tuo, pienten lasten kanssa sitä haluaisi asioiden tapahtuvan jouhevasti. Muistanpa joskus pojan vauva-aikana imettäneeni VILAn sovituskopissa sillä välin kun myyjä haki sovitettavia vaatteita, huippupalvelua.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *


*

Toimitus suosittelee