Tehokas ja nopea pyllytreeni

Hiphei, kaikki tyypit!

Minulla on ollut valtava kiire missien ja muiden töiden kanssa. Siksi en ole hetkeen ollut blogini äärellä.

Tähän aikaan vuodesta minusta tuntuu aina, että Miss Helsinkiin liittyvät jutut kasaantuvat ja rahkeeni eivät vain meinaa riittää. Kaikki on kuitenkin mennyt aina hienosti – ja niin menee tänäkin vuonna. Finaali alkaa pikkuhiljaa hahmottua, ja luvassa on upea ilta ja upea loppukiertue.

IMG_4767

Viikonlopuksi lähdemme Vanajanlinnaan neitokaisten kanssa. Sieltä on varmasti myös blogia luvassa!

MUTTA, nyt tämän postauksen varsinaiseen aiheeseen.

En ole käynyt salilla tekemässä lihaskuntoa maaliskuun jälkeen, ja valitettavasti juoksu ja runsas aerobinen liikunta ainakin minun kehossani tekevät sen, että kuihdun käsiin. Ja mitäs sitten tapahtuu? Takapuoli katoaa.

Tässäpä siis teille tehokas ja nopea pyllytreeni, jonka avulla saatte varmasti ne kadonneet pakarat taas esiin.

IMG_1097

Tee liikkeet supersarjana ja kierros kolme kertaa.


* leveäkyykky taljassa 15–20 toistoa

* kapea kyykky 15–20 toistoa


* yhden jalan vaaka-hack 15–20 toistoa
* takareisi koneessa 15–20 toistoa


* loitontaja koneessa (SELKÄ IRTI NOJASTA!) 15–20 toistoa
* polven työnnöt napaan etunojassa

Treeni-iloa!

XXX