Tästä se alkaa!

Meillä oli tänään Personal trainerini Anun kanssa tapaaminen. Aloitettiin tämä ”mamma kuntoon-projekti” kartoittamalla lihastasapainoni. Pidin myös viikon ajan ruokapäiväkirjaa ja olen luovuttanut sen (kauhunsekaisin tuntein) eteenpäin. Tiedän ilman ulkopuolista apuakin, että syömisteni välillä on iiihan liian paljon tunteja ja kaikenlisäksi suuri osa suuhuni laittamasta ruuasta on ravintoköyhää.

Aerobinen kuntoni oli keskitasoa, eli sain arvosanaksi kolmosen. Lihasvoimatestin tulos oli kaiken kaikkiaan super tasainen, paitsi… Kaikein heikoimmassa kunnossa ovat vatsalihakseni, se ei varmaankaan tullut kenellekään yllätyksenä? Ennen raskauksia olen kokenut, että vatsalihakseni ovat tosi vahvat, itseasissa lääkärikin on minua kehunut. Mutta nyt on nyt ja totuus on, että ne ovat surkeassa kunnossa. Testit arvostellaa asteikolla 1-5 eli 1=heikko ja 5 =erinomainen. Sain kaikista muista, paitsi niistä vatsoista kolmosen. Liikkuvuudesta sain täydet viisi, eli mitään järkyttäviä ”jumeja” minulla ei ole missään.

Ensi viikolla alan harjoitella kuntosaliohjelmaani ja sen myötä kuntoprojektini pyörähtää ihan täysillä käyntiin, jes! Tämä on se mitä juuri nyt tarvitsen ja sanoinko jo, että Anu on aivan ihana<3

 

-Maj

 

ps. Toivoisitteko lisää postauksia tämän projektin tiimoilta? Kertokaa toki tarkemmin, että millaisia, niin saan lisää idiksiä :)