Haaveissa kiinteät käsivarret? Testaa Janni Hussin käsitreeni

Janni Hussin käsitreenillä hankitaan topin alle hauista!

Tee käsitreeni näin:

➤  Tee yksi sarja kaikkia liikkeitä putkeen.

➤  Pidä 45–60 sekunnin tauko.

➤  Tee yhteensä kolme kierrosta.

treeni

1. Punnerrus

➤  Asetu punnerrusasentoon joko varpaiden tai polvien varaan, kädet noin hartioiden leveydellä.

➤  Punnerra nenäsi lähelle lattiaa ja nosta liike takaisin ylös. Pidä selässä hyvä tuki koko ajan.

➤  Toista niin monta kertaa kuin ehdit 45 sekunnin aikana.

Lue myös: Kun haluat litteän vatsan ja hyvän ryhdin – Tee Janni Hussin tehokas lankkutreeni

treeni

2. Dippi

➤  Aseta kämmenet penkille niin, että kyynärpäät osoittavat taakse. Dippaa itsesi hallitusti alas noin 90 asteen kyynärkulmaan.

➤  Kun nouset takaisin ylös, älä lukitse kyynärpäitä. Pidä selkä koko ajan suorana ja mahdollisimman lähellä tuolia.

➤  Toista niin monta kertaa kuin ehdit 45 sekunnin aikana.

 

treeni

 

3. Käsien pyöritys

➤  Nosta kädet suorina vartalon sivuille. Tee mahdollisimman pientä pyöritysliikettä ensin minuutin verran toiseen suuntaan ja heti perään minuutti toiseen suuntaan.

➤  Pidä vartalo mahdollisimman paikallaan.

Lue myös: Tällä Janni Hussin kahvakuulatreenillä treenaat koko kropan

 

treeni

4. Vipunostot

➤  Tartu käsipainoihin ja nosta kätesi vipunostolla suoraan sivulle. Pidä pieni kulma kyynärpäissä.

➤  Tuo tämän jälkeen kädet suoraan eteen ja nosta ne sen jälkeen ylös. Palaa samaa reittiä takaisin.

➤  Pidä vartalosi paikoillaan ja vältä ylimääräistä liikettä. Kiinnitä myös huomiota siihen, ettet nosta hartioita korviin.

➤  Toista 10 kertaa.

treeni

5. Hartiapunnerrus

➤  Asetu lattialle niin, että jalkasi ovat tuolin tai muun tason päällä.

➤  Aseta kätesi hiukan hartianleveyttä leveämpään asentoon.

➤  Punnerra niin, että päälakesi hipaisee lattiaa, mutta älä jää tähän asentoon, vaan nosta liike saman tien takaisin ylös suorille käsille. Varo yliojentamasta kyynärpäitäsi.

➤  Keskity siihen, että saat tuntuman hartioihin.

➤  Punnerra 10 kertaa.

Lue myös:

Janni Hussin kalonrintappotreeni polttaa rasvaa!

3 x kiinteyttävä käsiliike

Tämä liike kiristää kätesi timmeiksi

Teksti
Kuvat Mari Lahti

Toimitus suosittelee

Pin It on Pinterest